Wilt u graag klant worden en wenst u een afspraak? Vul dan onderstaand formulier in Klik op de blauwe knop op direct een afspraak in te plannen of boek direct een terugbelafspraak :


Aanmeld formulier invullen:

๐Ÿ’กIndien er u een emailadres achterlaat ontvangt u vaak sneller een afspraakvoorstel. 

BIJ INVULLEN VAN HET FORMULIER: 

1 van onze medewerkers zal uw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen en verwerken. Zodra dit is gebeurd, ontvangt u automatisch een bericht ter bevestiging! Bij nieuwe aanvragen bekijken wij altijd eerst of er ruimte is in de planning. Is er plek? Dan ontvangt u hierover direct een automatische melding.

Ontvangt u nog geen bericht? Dan staat u op onze wachtlijst. Mocht u in de tussentijd door een derde partij geholpen zijn of is de aanvraag niet langer relevant, dan kunt u zich op elk moment afmelden. Wij stellen het op prijs als u ons hierover informeert via een e-mail naar info@svbdevries.nl of door telefonisch/whatsapp contact met ons op te nemen via 0511 700 234 (whatsapp) of 0517 700 500 (telefonisch)

* betekent verplicht invullen a.u.b.
Indien u de vragen waar een ster voorstaat niet beantwoord verzendt het formulier niet!

U blijft net zolang op de lijst staan tot u geholpen bent of als u zich afmeldt. Mocht u in de tussentijd al zijn voorzien door een collega dan vragen wij u vriendelijk dit aan ons door te geven!

๐Ÿ’กTIP: INDIEN ER EEN EMAILADRES BEKEND KAN ER VAAK SNELLER CONTACT MET U WORDEN OPGENOMEN!









Indien u heeft gekozen voor schoorsteenvegen:
(Dan vragen wij u vriendelijk alvast de onderstaande vragen ook te beantwoorden)



































Wij proberen u zo veel mogelijk mee te nemen in de gewenste periode echter kunnen we dit niet altijd garanderen omdat wij kijken naar de routes die worden gereden.

Voor een 1ste keer afname geldt het 1ste keer afname / afroep tarief [ zie pagina tarieven] - met uitzondering als u direct een vast abonnement wenst. 

Mocht u periodieke afname wensen dan kunt u dit bespreken met de medewerker die bij u langs komt. 

Zodra er ruimte vrijkomt ontvangt u bericht van ons indien uw emailadres bekend is. Indien geen mailadres bekend dan proberen wij u telefonisch te contacten.






Onderstaande ten alle tijden aanvinken anders wordt het formulier niet verzonden!

Veelgestelde Vragen & meer informatie:

Staat bij direct boeken de afspraak direct vast?

Indien u een datum heeft gekozen, wordt uw afspraak direct ingepland. U ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail.

Wij hanteren tijdsblokken van 3 uur. Wij vragen u vriendelijk hiermee rekening te houden in verband met mogelijke uitloop of het eerder afronden van een afspraak bij de voorgaande klant.

De aankomsttijd die u per e-mail ontvangt, is een indicatie van wanneer wij bij u verwachten te zijn. Let op: dit is geen gegarandeerd tijdstip. Houd daarom eventuele vervolgberichten goed in de gaten voor wijzigingen in de aankomsttijd of het tijdsblok van 3 uur.

Als wij beschikken over een mobiel nummer met WhatsApp-mogelijkheid, ontvangt u 1 tot 2 dagen van tevoren een laatste herinnering via WhatsApp. De daarin vermelde tijdsindicatie zal niet meer wijzigen.


Wat zijn de tarieven?

Wanneer u online zelf boekt, ziet u direct een overzicht van de kosten. Bent u eerst benieuwd naar onze tarieven? Bekijk ze eenvoudig via het menu of klik op de knop hieronder:


Wat is jullie werkgebied?

Woont u buiten de aangegeven regio's? Dan kunnen wij u helaas niet van dienst zijn. ๐Ÿ˜”


Hebben jullie meer informatie over schoorsteenvegen?

Heeft u liever telefonisch of via e-mail contact? Aarzel niet om ons te benaderen, we helpen u graag verder! ๐Ÿค—

Moet ik direct bij het boeken betalen?

 

Betaling kan eenvoudig bij de dienstverlening plaatsvinden via pin of contant. Daarnaast is het mogelijk om een factuur te ontvangen.

Let op: Bij het bestellen van materialen ontvangt u vooraf een aanbetalingsnota. Klanten die direct kiezen voor een vast service-abonnement ontvangen een factuur met de jaarlijkse abonnementskosten voordat onze dienstverlening van start gaat. Meer informatie hierover vindt u in de overeenkomst die per e-mail aan u wordt toegestuurd.

 


Wanneer hoor ik van jullie als ik het formulier invul en niet direct boek?

Het direct boeken is de snelste optie, tot wel 100% sneller. U regelt dit eenvoudig zelf, en uw afspraak wordt direct bevestigd.
Bij het invullen van het formulier kan het wat langer duren. Dit hangt af van twee factoren: 1. of er ruimte in de planning is en 2. het aantal binnengekomen aanmeldingen.

U blijft op de wachtlijst staan totdat u zelf aangeeft hiervan afgehaald te willen worden of zodra u bent ingepland.

Wanneer er ruimte in de planning is, streven wij ernaar om aanvragen via het formulier binnen 3 werkdagen te verwerken.


Wie zijn jullie eigenlijk

ben u benieuwd naar wie wij eigenlijk zijn?


Doen jullie ook Ventilatie onderhoud?

Jazeker, maar uitsluitend voor mechanische ventilatiesystemen. Voor WTW-unit systemen raden wij aan om contact op te nemen met een gespecialiseerd installatiebedrijf.


Doen jullie ook pelletkachel onderhoud?

Jazeker, maar helaas niet in ons volledige werkgebied. Wij zijn actief binnen een straal van ongeveer 40 km rondom De Westereen (Friesland). Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op!

Wilt u direct een afspraak maken? Plan eenvoudig een afspraak in met André.