Afspraak maken:
Onze klanten worden toegewezen aan maximaal twee van onze vaste schoorsteenvegers. Hiermee streven we ernaar een vertrouwensband op te bouwen en persoonlijke service te kunnen bieden die ons onderscheidt van de concurrentie.
π€Woont u op Terschelling:

Woont u in een van de blauw gemarkeerde regio's hieronder? Dan valt uw locatie binnen ons werkgebied en kunt u een afspraak met ons plannen.
Natuurlijk, zolang onze planning het toelaat π€
π’Soms geeft een agenda aan dat uw adres buiten ons werkgebied ligt, Indien uw woonadres wel in ons werkgebied ligt dan zal dit komen omdat het systeem zelf geen efficiënte route op dat moment kan vinden waar hij uw afspraak bij kan zetten.
NEEM DAN GERUST CONTACT OP ZODAT WIJ HET HANDMATIG MET U KUNNEN INPLANNEN!
π‘Tip: Geeft de het boekingssysteem per medewerker geen datums weer of datums die u niet passen probeer dan het andere systeem [zie blauwe knop]
Let op: STAAT DE GEWENSTE DIENST DIE U WENST ER NIET TUSSEN OF PAST GEEN VAN DE AANGEGEVEN DATUMS NEEM DAN GERUST CONTACT MET ONS OP!
Afspraak inplannen:

Zet uw boeking wel door pas als u ziet staan dat hij is ingepland en u een bevestiging per mail van de afspraak heeft ontvangen is de afspraak zeker!
Geen succes bij de agenda planning van hierboven? Probeer dan die hieronder:
Heeft u vragen of opmerkingen? Laat hieronder een reactie achter, en wij reageren zo snel mogelijk!
Belangrijk: Deel hier geen telefoonnummers, e-mailadressen of andere persoonlijke gegevens, omdat deze openbaar zichtbaar zijn voor iedereen!
Wilt u dat wij contact met u opnemen via e-mail? Vul dan uw e-mailadres in. Heeft u de voorkeur voor telefonisch contact? Raadpleeg het menu onder 'Contact' voor meer informatie!
Stel uw vraag per mail:
Informatie:
π¨ Bij ons eerste bezoek brengen we altijd het afroeptarief in rekening. Heeft u dit per ongeluk verkeerd aangevinkt tijdens de boeking? Geen zorgen, dit passen wij automatisch voor u aan. (met uitzondering van lopende acties of als een klant direct kiest voor een vast service abonnement!)
π¨ Heeft u al een afspraakvoorstel van ons ontvangen? Maak dan alstublieft geen nieuwe afspraak. Klik in plaats daarvan op: [Afspraak verzetten]
Vul het formulier in via de link of neem contact met ons op via een andere methode.
π¨Het tijdstip in uw boeking is een indicatie van uw aankomsttijd - geen gegarandeerde afspraak!
Wij verzoeken u vriendelijk rekening te houden met het tijdsbestek van 3 uur, dat u later per e-mail ontvangt in de tweede bevestigingsmail. Bedankt voor uw begrip!
π¨ Woont u op Terschelling en wilt u graag een afspraak maken? Meld u eenvoudig aan via:
[Aanmelden Terschelling]
Op deze pagina vindt u ook de data waarop wij op het eiland aanwezig zijn.
π¨ Kunt u geen geschikt tijdstip of datum vinden in ons boekingssysteem, of woont u meer dan 60 minuten reistijd van ons kantoor? Neem dan op een andere manier contact met ons op of meld u aan via de onderstaande links:
[Ik ben een nieuwe klant]
[Ik ben een bestaande klant]
Eerst nog benieuwd naar onze tarieven?
π‘Voor nieuwe klanten hanteren wij standaard bij het eerste contact het afroeptarief, tenzij er vooraf andere afspraken zijn gemaakt of de klant direct kiest voor een vast service-abonnement.
Reactie plaatsen
Reacties